2014. augusztus 9., szombat

Ötödik fejezet (18+)

            5. Fejezet

     „Reggel arra ébredtem, hogy Alice nincs mellettem. Fölkaptam egy köntöst, és néhány tiszta ruhát, majd elmentem fürödni. Vagy fél óráig folyattam magamra a jó meleg vizet, miután kiléptem a zuhanyzófülkéből. Nagy meglepetésemre a törölközőm mellett csak a fehérneműmet találtam, pedig emlékeztem rá, hogy hoztam magammal ruhát. Alice… Fölvettem a köntösöm, és szorosan magam köré kötöttem. Végül így settenkedtem vissza Edward szobájába. Még mindig alig hittem el, hogy csak azért vettek egy hatalmas franciaágyat, hogy tudjak aludni… Vagy nem csak amiatt vették?- gondoltam magamban, és olyan képek villantak az elmémbe, ami még Emmettet is zavarba hozná. Gyorsan kutattam ruhák után, mert már kezdtem megéhezni, és egy köntösben azért nem illik lemenni…
-  Bella! Itt vannak a ruhák, amiket kikészítettem neked.- mondta Alice, és a kezembe nyomott pár tenyérnyi kis ruhát.
-  Én ezeket biztos, hogy nem veszem föl, Alice. Inkább maradjon a köntös.
-  Hát jó, ahogy szeretnéd.- mondta szomorkásan barátnőm, de most az egyszer nem adtam be a derekam. Azok a „ruhák” nagyon kivágottak voltak! Amúgy is, a köntös meleg, kényelmes és Edward illata van. Három ok, hogy abban maradjak. – Gyere, kész a reggeli.- mondta a kis manó, és el kezdett húzni a konyha felé. Már félúton jártunk, mikor megéreztem a palacsinta ismerős illatát. Rögtön összegyűlt a nyál a számban. Alig vártam, hogy rájuk vethessem magam.
-  Köszönöm Alice, te mindenre figyelsz!- mondtam neki hálásan.
-  Ugyan, a látomásaim nélkül fele ennyire sem tudnám, hogy mire van szükséged.- mondta lehajtott fejjel.
-  Nem baj. A lényeg, hogy figyelsz rám.- mondtam neki kedvesen, és megöleltem, majd nekiálltam a palacsinták pusztításához.
Mivel reggel sokáig aludtam, ezért a délutánt vásárlással töltöttük, majd miután hazaértünk, együtt összeütöttünk nekem egy kis lasagnát, utána kifestettük a körmeim, és Alice megajándékozott egy isteni masszázzsal. Végül, épp, mint az előző nap, addig beszélgettünk, amíg el nem aludtam.
Álmatlanul aludtam, de legalább kipihentem magam. Reggel arra ébredtem, hogy egy hideg ölelésben fekszem, és a hátamat egy hideg kéz simogatja. Ijedten pislogtam körbe, de csak szerelmem volt. Nem is tudom, hogy miért ijedtem meg, mikor Victoria már nem is él…
-   Bocsáss meg, kedvesem, nem akartalak megijeszteni.- mondta Edward bűnbánóan.
-   Edward!- ujjongtam, majd a számra tapasztottam a kezeim, és mögülük szólaltam meg.- Kéne pár perc az emberi teendőimnek..- mondtam, és már siettem is a fürdőszoba felé. Mikor kijöttem, megint úgy jártam, mint tegnap, így ma is csak a fehérneműmet vettem föl, meg a köntöst, és úgy mentem vissza Edward szobájába, de ő nem volt ott. Lesétáltam a lépcsőn, és a nappali felé vettem az irányt, ahonnan a hangokat hallottam, de hirtelen, mintha elvágták volna a hangot, mindenki egyszerre hallgatott el. Ez különös volt, így felnéztem, dermedve álltam meg, mikor rájöttem, hogy mind a heten engem néznek. Rögtön fülig pirultam, majd mikor Emmett füttyentett egyet, még jobban zavarba jöttem. Persze Rosalie ezt nem hagyta tétlenül, és akkora taslit adott a mi Emmettünknek, hogy az még percekkel később is a helyét dörzsölte.
-   Bébi, ezt mire föl kaptam?- kérdezte a nagy medve.
-   Emmett, csak fogd be!- mondta sértődötten Rosalie, és elrohant. Párja elnézést kért, majd a felesége után ment. Én meg csak álltam ott, és azon gondolkoztam, hogy Rose most komolyan rám féltékeny?
-   Gyere Bella, reggelizz meg.- szakított ki a gondolkozásomból Alice.
-   Jó…
Leültem a székre, és nekiláttam az evésnek. Edward persze leült velem szembe, és nézte, ahogy eszek. Ez mindig zavart egy kissé. Nyújtottam felé egy kanál müzlit, mire ő fintorgott, és hevesen rázta a fejét. Nem tudtam megállni nevetés nélkül, olyan fejet vágott, mintha épp most vinném kivégeztetni. Élveztem az ízét, és alig tudtam elképzelni, hogy egyszer majd én is így fogok iszonyodni az emberi tápláléktól.
     Torokköszörülésre lettem figyelmes, és megpillantottam Alice-t.
-  Bella, nem felejtettél el valamit?- kérdezte a kis kobold, mire nekem eszembe jutott a bosszú. Most már tudtam, hogy hogy tudom megbosszulni Edward tettét, köszönhetően a korábbi belépőmnek. Amikor jöttem le a lépcsőn, láttam, hogy kocsányokon lógtak a szemei.
Elterveztem, hogy megkérem a Culleneket, hogy hagyják el a házat, majd mikor csak ketten maradunk Edwarddal, akkor odalépek hozzá, és végigsimítok a mellkasán. – Ajkamba harapva figyeltem, ahogy Edward kiolvassa Alice fejéből a jövőt, amit éppen tervezgettem. Láttam, ahogy Edward egyre szaporábban veszi a levegőt, és hogy a szeme egy árnyalattal sötétebbre vált.- Eldöntöttem, hogy megcsókolom, de nagyon szenvedélyesen, majd mikor elválunk egymástól, hátra lépek egy lépést, és kioldom a köntöst, majd lassan leejtem a vállamról.- Amint lelki szemeim előtt földet ért a köntös, Edward felkapott.
-  Edward, ezt nem kéne!- szólalt meg Alice.
-  Sajnálom, de nem tudom megállni.- mondta meggyötört hangon szerelmem, majd elindult velem a fák sűrűjébe. Behunytam a szemem, úgy utaztam, és csak akkor eszméltem föl, amikor kedvesem lefektetett egy ágyra.
-  Hol vagyunk?- néztem körbe. Semmi sem volt ismerős ebben a szobában.
-  Ez a mi házunk. A kettőnké.- mondta szerelmem.- Itt senki sem zavarhat.- tette még hozzá.
Hamarosan nem figyeltem a körülöttem lévő dolgokra, csak Edwardra. Lassan leült mellém az ágyra, és az ölébe húzott. Tenyerével végigsimított az arcomon, majd az állam alá csúsztatva emelte föl a fejem, hogy érzéki csókot válthassunk. Türelmes volt, de volt valami ebben a csókban, ami más volt, mint az eddigiek. Óvatosan ízlelgettem ajkait, nehogy eltoljon magától. Finoman beletúrtam a hajába, és éreztem, hogy jóleső borzongás fut végig a testén. Ő a hátamat simogatta. Egy picit megálltunk. Mind a ketten kapkodva vettük a levegőt. Mélyen a szemébe néztem, és láttam benne a szerelmet, a szenvedélyt, és az irántam érzett vágyat.
Hirtelen jött ötlettől vezérelve csókoltam meg. Soha nem váltottunk még ilyen szenvedélyes csókot. Ha álltam volna, biztos, hogy a térdeim föladják a szolgálatot. Nyelve bebocsájtást kért, és én boldogan adtam meg neki. Haját markolásztam, ő pedig egyre lejjebb csúsztatta a kezeit a hátamon. Mikor elérte a fenekemet, mind a ketten fölnyögtünk. Átvetettem a lábam a másik oldalára, így már teljesen szemben ültem vele. Átkulcsoltam lábaimmal a derekát, és közelebb húzódtam hozzá. Ismét fölnyögtünk.
Kezdett fogyni a levegőm, de ekkor szerelmem elvált ajkaimtól, és végigcsókolta a nyakam. Óvatosan nyúltam a pólója alá, remegő kezekkel simítottam végig izmos hasán. Érintésem mentén megremegett, majd megfeszült. Belemorgott a nyakamba. Nekem sem kellett több, egy kicsit ügyetlenül, de megfosztottam a felsőtestét takaró ruhadarabtól. Csillogó szemekkel néztem végig rajta. Nem tudtam betelni a látvánnyal. Muszáj volt megérintenem. Először csak az ujjaimat futtattam végig a mellkasán, majd egy kicsit megnyomtam. Vette a célzást, és hátradőlt az ágyon. Még mindig az ölében ültem, így könnyen hozzá fértem csupasz mellkasához. Finoman végigcsókoltam mindegyik négyzetcentiméterét kemény bőrének, majd visszafelé a nyakán keresztül, az állán át eljutottam az ajkáig. Mint egy ragadozó, úgy csapott le rám. Hirtelen fordított a helyzetünkön.
Immár ő volt felül. Óvatosan kibontotta a köntösöm, és kezeivel lesimította az anyagot a vállaimról, majd az ajkaival követte azt az utat, amit a kezeivel tett meg először. Kisebb, nagyobb remegések tomboltak bennem, és minden vágy egyetlen lüktető pontba összpontosult. Megemelt kissé, és a köntös a földön landolt. Most ő nézett végig rajtam vággyal teli tekintetével. A lábaimmal közelebb húztam magamhoz, hogy jobban érezzem, és egy jóleső sóhaj szaladt ki a számon, ahogy keményedő vágya hozzám dörgölőzött.
Szerelmem végigsimított a hátamon, majd finoman leszedte rólam a melltartómat. Keze rögtön az egyik mellemre siklott, míg a másikat ajkaival kényeztette, egyre hangosabb sóhajokat kicsalva belőlem. Hirtelen fordítottam a helyzetünkön. Végigcsókoltam mellkasát, majd kioldottam az övét, kigomboltam a nadrágját, és lehúztam a cipzárt. Elakadó lélegzettel követte figyelemmel tevékenységem, és segített lehúzni róla a nadrágot. Már csak két réteg ruha állt közénk, és a beteljesülésünk közé. Óvatosan simítottam végig kemény férfiasságán, mire fölmordult, és fordított a helyzetünkön. Immár ő volt felül- megint-, és végigcsókolta a testem. A nyakamnál, és a melleimnél elidőzött egy kicsit, én pedig szabályszerűen vonaglottam szerelmem alatt. Végül a hasamhoz ért ajkaival, és fölnézett rám. Fogai közé csippentette az utolsó ruhát, ami a testemet fedte, és kínzó lassúsággal húzta le rólam. Mikor a földre került ez is, végignézett rajtam. Felém tornyosult, és megcsókolt. Miközben csókolt, a keze a combomat simogatta, egyre följebb haladt, és ahogy haladt, úgy tárta szélesebbre a lábaimat. Hamarosan elért a lüktető pontomra, és ahogy hozzám ért, megrándultam, és egy aprót sikkantottam a gyönyörtől. Ő is gyorsabban vette a levegőt, ahogy kényeztetett. A nyakamat csókolta, majd a szemembe nézve csúsztatta belém az ujját. A hátam ívbe feszült, és gyönyör teli sóhajok hagyták el a számat. Először lassan mozgatta ujjait bennem, majd egyre mohóbb lettem, és én kezdtem el gyorsabb ritmust diktálni. Szerelmem mindeközben ott csókolt, ahol ért. Néhol óvatosan beleharapott az érzékeny bőrömbe, volt, ahol szívogatta a bőröm, miközben csókolt. Pár percen belül éreztem, hogy elér a gyönyör. A hátam ívbe feszült, és a lábaimmal közelebb húztam magamhoz, így egy kissé mélyebben belém tudott hatolni. Egy sikoly hagyta el a szám, ahogy elért az orgazmus. Még a lábujjaim is görcsben álltak. Fáradtan zuhantam az ágyra, és kapkodtam a levegőt.
Szerelmem adott egy csókot, majd mellém feküdt. Nem gondolhatta, hogy ezzel vége!- gondoltam magamban, majd felé kerekedtem, és én kényeztettem őt. Harapdáltam a fülét, és a nyakát, amik apró remegéseket csaltak ki belőle. Végigcsókoltam a mellkasát, majd egyre lejjebb haladtam, míg nem elértem a hasát, majd az alsónadrágja peremét. Végigsimítottam merev férfiasságán, mire nyögések hagyták el a száját. Gyorsan megszabadítottam az utolsó ruhadarabjától, és a kezemet meredő vágya köré kulcsoltam. Először lassan mozgattam rajta a kezem, majd egyre gyorsabban. Mély morgások törtek föl a mellkasából, és felült, hogy egyik kezével és ajkával a melleimet tudja kényeztetni. Szabad kezével a fenekemet markolászta, néha, mikor éreztem, hogy közel van a csúcshoz, lassabban mozgattam a kezem. Ilyenkor mindig jobban magához szorított, és a nyakamba temette az arcát. Végül vagy negyed óra édes „kínzás” után szerelmemet is elérte a beteljesülés. Hangosan kiáltott, miközben az egész teste megfeszült.
Kimerülten hanyatlott vissza az ágyra, magával húzva engem is, de én felültem ölében, lábaimat kétoldalt mellé tettem, és lassan mozgattam a csípőm rajta.
-  Milyen kis telhetetlen vagy az ágyban.- nyögött föl szerelmem.
- Mindig telhetetlen vagyok, hogyha rólad van szó.- mondtam neki, majd megcsókoltam.- Szeretlek.- suttogtam az ajkaiba.
-  Az életemnél is jobban.- mondta, majd felült.
Hátát a falnak vetette, én a lábaimmal átöleltem a derekát, és éreztem kemény vágyát. Percekig kényeztettük egymást, és a végén már könyörögtem neki…
-  Kérlek szerelmem, tegyél a magadévá. Mindennél jobban kívánlak. A tiéd akarok lenni!- nyögtem, miközben a mellemet kényeztette.
Egyik kezét a fenekem alá csúsztatta, és óvatosan megemelt. Még óvatosabban vezette felém férfiasságát, és egy kínzóan lassú mozdulattal egyesítette testünket.
Mind a ketten fölnyögtünk a gyönyörtől. Lassan el kezdett mozogni bennem, ami eleinte fájt, de rövid idő után kellemes bizsergésbe csapott át, a végén már minden mozdulat nyögéseket eredményezett. Egyre gyorsabban haladtunk a beteljesülés felé. Csípőmet lassabb tempóban mozgattam, így késleltettem a beteljesülést. Ezt a pillanatot minél hosszabbnak szerettem volna. Végül hamar elért minket a beteljesülés, és szinte egyszerre feszült meg a testünk. Éreztem, ahogy elönt egy hideg érzés. Kimerülten zuhantam kedvesem mellkasára.
Körülbelül fél óra pihenés után újrakezdtünk mindent. Nem tudtunk betelni a másikkal. Az egész délutánt és estét végigszerelmeskedtük. Nem érdekelt miket semmi más, csak a másik, és, hogy minél nagyobb örömet tudjunk okozni egymásnak.
Végül, a reggel első sugarával merültem álomba szerelmem karjai között, egy mozgalmas nap után.”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Másik blogjaim