2014. szeptember 13., szombat

Tizenötödik fejezet

       15.  Fejezet
Monoton volt az út a célig. Gondolkodásomból a telefon csörgése szakított ki. Gyorsan előkaptam, és megnéztem. Anthony hívott.
-  Halló?- szóltam bele.
-  Szia mami. Mi történt?- kérdezte komoly hangon.
-  Micsoda?- kérdeztem értetlenül.
-  Mi történt Nessie-vel?- kérdezte újra.
-  Érzel valamit vele kapcsolatban?- kérdeztem döbbenten.
-  Azt érzem, hogy nagyon fél, és érzem, hogy kapcsolatot akar velem teremteni, de nem tud.- magyarázta.
-  Elrabolták, még keressük…- mondtam neki.- Kérlek kicsim, ne tegyél semmi meggondolatlanságot! Vic vegyen ki szabit, és menjetek haza, ne hagyjátok egymást látótávolságon kívül. Nem tudom, hogy téged is el akarnak-e venni tőlem…- mondtam neki.
-  De mami! Én veletek akarok menni megkeresni Nessie-t.
-  Nem!- vágtam rá, egy kicsit talán túl erősen.- Anthony, nem tudhatjuk, hogy kikkel állunk szemben. Nem akarlak még téged is veszélyeztetni. Maradj otthon, és senki ne menjen egyedül semerre! A farkasok a ház körül lesznek, míg vége nem lesz ennek az egésznek. Quil és Embry is megy haza, nem akartam őket is jobban lefárasztani, és a bevésődéseiknek is jobb lesz, ha vigyáz rájuk valaki. Csak Jake-t nem tudom lebeszélni arról, hogy jöjjön.
-  Megértem. De téged is megértelek. Vigyázz magadra, és…- mondott volna még valamit, de a telefon kirepült a kezemből, és én mintha nekimentem volna egy falnak, felfogott egy láthatatlan pajzs. Jobbra néztem, ahol Jacob-ot két vámpír fogta szorosan. A telefon felé léptem, de ismét abba a bizonyos falba ütköztem. Nem láttam, hogy melyiknek van ilyen képessége, valószínűleg nem akarja fölfedni magát. Fölvontam magamra mindkét pajzsom, így át tudtam lépni az eddigi akadályt. Mikor lehajoltam a telefonért, az arrébb csúszott. Kezdett fölmérgesíteni. Kivontam a pajzsom a telefonra is, és fölvettem.
-  Társaságunk akadt.- mondtam, majd kinyomtam, és a zsebembe csúsztattam.- És most lépj elő, ha nem vagy egy gyáva féreg!- mondtam hangosabban. Jake nyugodtan tűrte a szorítást, nem tűnt idegesnek… Körbenéztem, de senki sem lépett előre.- Hát akkor játsszunk így…- mondtam már-már magamnak. Jake felé fordultam, és Jane képességével leszereltem a „fogva tartóit”. Gyorsan végeztem velük, miután kiszedtem belőlük az információt.
Ezek után egymásnak háttal álltunk, és vártuk, hogy támadjanak. Hárman jöttek felénk. Összeszokott páros voltunk már, így esélyük sem volt. Megfogtuk egymás kezét, hogy információt tudjunk cserélni, és nem mozdultunk. A három vámpír csak jött, de azért láttam rajtuk, hogy nem értik a dolgot. Mikor már elég közel értek, Jake a kezemnél fogva körberepített, minek hála meg tudtam rúgni az ellenfeleket. Az egyiknek leszakadt a feje. Persze a képességeimmel másodpercek alatt elintézhettem volna őket, de spórolni kell az energiámmal. Fizikailag fáradhatatlan vagyok, de mentálisan nem. A másik kettő körözött közöttünk. Már egy kis félelmet észrevettem a szemükben. Jeleztem Jake-nek, hogy változzon át, és addig én megindultam a két ellenfél felé. Jake ugyanúgy el kezdett feléjük szaladni, és a levegőbe ugrott. Egyenesen az egyik támadóra érkezett, és elharapta a torkát. A másiknak én téptem le a karjait, majd Jake segítségével vele is végeztünk. Utáltam gyilkolni, de néha muszáj volt. egy kupacba tettük őket, és meggyújtottuk. Csakhogy arra nem számítottunk, hogy megtámad minket még egy ellenfél. Engem támadott, és hátulról nem vettem észre. Kicsavarta a kezemet, és elkapta a torkom. Azt hitte, hogy győzhet, milyen aranyos… Megégettem az új képességemmel a kezét, amit fújtatva kapott el, majd helyet cseréltünk. Most én fogtam őt a torkánál, és az ő keze volt kicsavarva. Elvettem a képességét, majd a tűzre dobtam. Sikolyai mérföldekre elhallatszottak. A hideg futkosott a hátamon a hangjától, de próbáltam nem törődni vele.
Az új információk szerint pont tegnap adták át Nessie-t. Angliába vitték. Elkötöttünk egy csónakot a kikötőből, és az új képességemnek hála olyan gyorsan haladtunk a víz felszínén, mint a szél. Szó szerint. Jake tudott aludni egy picit, de mivel aránylag gyorsan Angliába értünk, nem tudta kipihenni magát. Ugyan, napokig nem fogja tudni kipihenni magát!
Mikor kikötöttünk, nem igen foglalkoztunk a csónakkal, csak haladtunk tovább. Anthony-t nem kerestem, nem akartam veszélybe sodorni őt is.  Majd, ha mindennek vége, akkor majd fölhívjuk. Reménykedtem benne, hogy Nessie-nek azon kívül, hogy fél, semmi baja nincsen. Már közel voltunk a táborhoz, láttam a viskót. Szép helyen volt, de nekem inkább hátborzongatónak hatott. Láncok zörgését hallottam a házból, és nem tudtam megállni, így berohantam. Szerencsémre nem volt rajtam kívül senki bent… Kivéve egy lányt. Az ágyhoz volt kötözve láncokkal. Szerencsétlen olyan gyenge volt, hogy nem tudott mozogni sem, nem, hogy elszakítani a láncot… Nem volt rajta egy darab ruha sem, és tele volt harapásokkal.
Szegénykém ki sem nyitotta a szemeit, csak jobban összeszorította, mikor meghallott.
-  Mit tettek veled ezek az állatok?- suttogtam, mire kipattantak a szemei. Hitetlenkedve nézett rám, és azok a fekete szemek tele voltak reménnyel. Gyorsan közelebb osontam hozzá, és elszakítottam a láncot. Hálásan nézett rám, és remegő kezeivel maga köré csavarta a lepedőt. Jake is belépett, és gyorsan levette a pólóját, majd átnyújtotta neki. A lány fölkapta. Nem tudott lábra állni, ezért Megkértem Jake-t, hogy vigye ki, és menjen el vele vadászni. Addig én itt maradok, és aki bejön ide, és őt keresi, megölöm.
Nem kellett kétszer mondanom, elszaladt, karjai között a lánnyal. Tíz perc múlva lépett be az első alak. Körül sem nézett, az ágy felé indult, és már kezdett is vetkőzni. Csak akkor torpant meg, mikor észrevette, hogy nincs ott a lány. Gyorsan körbenézett a szobában, és rajtam állapodott meg a tekintete.
-  Nem tudom, hogy ki vagy, de te is ki tudod elégíteni a vágyaimat, ha már azt a kis kurvát elengedted.- mondta, és előttem termett. Erősen megfogta a torkom, és a falhoz szorított.
-  Nem tudom, hogy anyád mit tanított neked, de a nőkkel nem így szokás bánni.- köptem a szavakat, majd Jane erejét bevetve a földre kényszerítettem.- És most megfizetsz mindenért, amit azzal a lánnyal csináltál.- tettem még hozzá, majd meggyújtottam. Sikoltozott, könyörgött, átkozódott, de nem kegyelmeztem neki. Újra, és újra meggyújtottam, és eloltottam, végül mikor már nem bírtam a sikoltozását tovább hallgatni, végleg elégettem.
A hangzavarra belépett két másik alak, és egy gyors szituációelemzés után megindultak felém. Nem sokáig harcoltunk, gyorsan végeztem velük.
Jake, és az ismeretlen lány hamarosan megérkezett. Már sokkal jobban nézett ki, és erősebb is volt. Persze nem kapta vissza a régi erejét, de már sokkal jobb volt, mint eddig.
-  Szia,- köszöntöttem.- Bella vagyok. A lányomat keresem, tegnap érkezhetett ide, nem láttad?- kérdeztem tőle.
-  Szia, Bella, köszönöm, hogy megmentettél, Rachel vagyok. Nem láttam senkit idejönni, de ha el akarod innen inni, akkor egy századdal kellett volna jönnöd. A barátodat meg fogják ölni, és te is olyan sorsra fogsz jutni, mint én, de mivel megmentettél, tartozom neked annyival, hogy segítek neked megkeresni a lányod.- mondta. De a szemeiből rettegés sütött.
-  Ne félj, nem fognak már bántani, megvédünk. Van valamilyen képességed?- kérdeztem.
-  Igen, a nomádokat egymás ellen tudom uszítani, ha nincs közöttük erős kapcsolat. Sok féreg halálát okoztam így, mikor idehoztak, utána már nem volt erőm…- mesélte.
-  Sajnálom, amit veled tettek.- mondtam őszintén.- De most már nem fog senki sem hozzád nyúlni akaratod ellenére.- ígértem.

Kiléptünk a viskóból és vagy 400 vámpír állt velünk szemben. Kivontam magunk köré a pajzsom, és szemeimmel a vezetőt kerestem. Nem kellett sokáig keresni, mert kilépett a tömegből. Sötétlila köpeny volt a fején, amit az arcába húzott. Mikor előttünk állt, felemelte a kezeit, és kecsesen lehajtotta a csuklyáját. A döbbenettől elállt a lélegzetem. 

Sziasztok! 

Köszönöm szépen a kommenteket és a pipákat! Sokat jelentenek:) Ezt a fejezetet Klaunak, Sziszy-nek, és Ulának küldöm. Remélem tetszik! Ha valami kérdés, kérés óhaj, szóhaj van, szóljatok, és megteszek mindent az ügy érdekében, amit tudok (gondolok most pl.: másk szemszögről, vagy részletesebb kifejtésről) Nem csak ezzel a fejezettel kapcsolatosan lehet szólni!:) 
Bocsi a függővég miatt, most így sikerült abbahagynom... Hamarosan (valószínűleg kedden) hozom a frisst. Addig bírjátok ki :) 
Oh, és majdnem elfelejtettem! Várom a tippeket, hogy kit rejthetett a csuklya?! :) 

Puszi, 
Yvi (:

12 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett ez a fejezet remélem hamar folytatód meg nagyon nagyon kiváncsi lettem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Györgyi!

      Köszönöm szépen!:) Jövőhéten hozom a frisst:)

      Puszi,
      Yvi (:

      Törlés
  2. Imádom. Folytasd hamar, Puszi Ula D.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen :)Nagyon jó volt ;) Bár annyira össze kuszáltál hogy fogalmam sincs kit rejthet a csuklya..;) Edward lenne az?hmm...De akkor sok lenne a kérdésem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Sziszy!

      Szívesen (: Köszönöm szépen:)
      Hmm, Edward, érdekes feltételezés! :) holnap kiderül!:)

      Puszi,
      Yvi (:

      Törlés
    2. De még Alice is az eszembe jutott :) De csak a kecsesen lehajtotta a csuklyát miatt XD hmmm alig várom a folytatást :) biztos olyan akit ismer :)

      Törlés
    3. Hmm, ilyen gonoszak lennének a Cullenek?:P

      Törlés
    4. Nem hinném de olvastam már pár történetet amibe akkor csavar volt :D A fantáziám meg meglódult na :) Nem hinném hogy gonoszak lennének :D De mivel róluk semmi hir plusz ha Belláról azt hiszi Eddy hogy meghalt akkor miért is ne? :) Bár most el is képzeltem :D Hogy mekkora csavarok lehetnének :D Mihamarabbi folytatást :D Mert én már itt totális elméleteket gyártok :D Vagy Aroék lennének? :D De ők nem tudnak Nessiről :D Na jó megvárom a folytatást :D

      Törlés
    5. :D Tetszenek az elméletek, és este már hozom is a fejezetet, nem kell má sokáig várni rá :)

      Törlés
  4. Szia!
    Na most örülök, hogy nem volt időm olvasni. Akkor már idegsokkot kaptam volna. Nézem is a kövi részt. Még ilyen függővéget! :))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau! :)

      Hát, örülök, hogy nem kaptál idegsokkot :D

      Puszi,
      Yvi (:

      Törlés

Másik blogjaim