2014. november 11., kedd

Harmincegyedik fejezet

       31.  Fejezet
-  Micsoda?- döbbent meg Emmett.- El akarsz költözni innen?- hitetlenkedett.
-  Igen, nézd Emmett, kell a családnak egy kis légkörváltás. Nem maradhatunk itt, mert itt csak Rose elvesztése jut eszünkbe mindenhonnan. Persze nem fogjuk elfelejteni soha. De muszáj kiszakadnunk a gyászból.- győzködte Alice.
-  Én nem akarok sehova sem menni.- meredt húgára a nagy mackó, aki viszonozta ezt. Néhány másodpercnyi néma vita után Carlisle szólalt meg.
-  Szavazzunk… Ki van Alice ötlete mellett?- kérdezte.
-  Én igen. –mondta Edward.
-  Én is. Kell a változás.- mondta Jasper elgyötört arccal.
-  Én ellene vagyok.- mondta Emmett, és nem vette le a tekintetét Alice-ről.
-  Mellette szavazok.- mondta halkan Esme.
-  Szerintem is csak jót tenne nekünk.- mondta végül Carlisle.
Emmett legyőzöttként omlott a kanapéra. Beletörődött a költözésbe, szomorúan nézett föl egy pár perc múlva.
-  Hova megyünk?- kérdezte.
-  Forks-ba.- adta meg a választ Alice.- Már mindent elintéztem. A költöztetők holnap jönnek a dolgainkért. Már mindent összepakoltam. Akár most indulhatunk…- mondta boldogan.- És Emmett, ne aggódj, szeretni fogod ott.- mondta egy kedves mosollyal.- Láttam.
-  Azt kétlem. Maximum tettetni fogom…- mondta a nagy mackó, de azért felkelt, és elindult a szobája felé.
-  Már mindent bepakoltam. A te ruháidat is. Induljunk.- csapta össze piciny kezeit Alice. – Esme és Carlisle itt marad még holnapig, utána ők is jönnek.
Nem kellett többször mondania, mindenki kiszaladt az ajtón. Boldogan indultam haza. Végre a családommal lehetek, ráadásul visszakaptam a régi családomat is. Csak amiatt aggódom, hogy a két családom hogy fog kijönni egymással…
-  Min töröd azt a szép fejed, kicsim?- kérdezte Edward.
-  Semmin.- vágtam rá.
-  Biztos van valami, mert ha nem lenne semmi, akkor nem lennél ennyire komoly… Már-már kétségbeesett az arckifejezésed…
-  Jó, jó. Csak amiatt aggódom, hogy a családunk hogy fog kijönni egymással…- ott van Vic, akiről azt hiszik, hogy gonosz, és, hogy meghalt. Jake és a falka, és ami a legfontosabb, a gyerekek. Remélem Anthony adni fog Edwardnak és a Cullen családnak egy esélyt. Biztosan jól kijönnének, ha ismerné őket.
-  Ne aggódj, ha szeretnek, akkor elfogadnak minket. Mi biztosan el fogjuk őket fogadni.- mondta bíztatóan.
-  Először találkozztok…- mormogtam az orrom alatt.
Nem sokat beszéltünk ez után. Csak futottunk. Húzott a szívem haza. Soha nem futottam még ilyen gyorsan, csak, mikor Nessie-ért mentünk. Fél napon belül Forks-ban voltunk. Az erdőn keresztül mentünk a Cullen villába. Ott megbeszéltem Edwarddal, hogy először hazamegyek, beszélnem kell a családommal, majd csak utána találkozhatnak ők is. Muszáj fölkészítenem rá őket. Kedves volt, mert megértette.
Mikor hazaértem, gyorsan bementem a bejárati ajtón, és boldogan néztem körbe. Vic és Anthony a kanapén ülve beszélgettek, miközben a fotelban Jake ült ölében a lányommal. Amint megláttak, a gyerekek egyszerre szaladtak oda hozzám, és lassítás nélkül ugrottak rám.
-  Mami! Végre hazaértél!- mondta Nessie.- Olyan régóta voltál távol!
-  Itt vagyok, kincsem, már nem megyek sehova.- ígértem neki, és össze-vissza puszilgattam.- Ó, Anthony, drágám!- öleltem meg kisfiamat is, és ő is úgy járt, mint a nővére. Boldogan öleltem magamhoz az ikreket.- Mi történt, míg távol voltam?- kérdeztem mosolyogva mindenkitől. Nessie elszakadt tőlem, és Jake mellé állt. Bátortalanul megfogta a kezét, és óvatosan nézett rám.
-  Jake és én együtt vagyunk…- mondta a nagy hírt várva a reakciómat. Jake csak mosolygott, mint a vadalma.
-  Úgy örülök nektek!- mondtam meghatottan. Tudtam, hogy el fog jönni hamarosan ez a pillanat, de, hogy ilyen hamar fölnőjön a lányom, álmomban sem gondoltam volna.
-  T-tessék? Nem haragszol?- kérdezte döbbenten.
-  Dehogy, kincsem, hiszen a bevésődése vagy.
-  Nem hiszem el, hogy mindenki tudta rajtam kívül…- fortyant fel kicsit, de mikor Jake mosolygós szemeibe nézett, nem tudott tovább duzzogni: neki is mosolyra húzódott a szája.
-  Amúgy nem agyon történt semmi velünk.- vette át a szót Anthony.- Vártunk már.
-  Hidd el, kicsim, én is vártam, hogy hazaérhessek.
-  Bella, gyere, had öleljelek meg!- mondta Vic, és már a karjaiban voltam.- Örülök, hogy épségben hazaértél.- mondta, és egy pillanat múlva a fülembe suttogott, hogy csak én hallhassam.- Visszajöttek a Cullenek, ugye?- Én csak egy bólintással válaszoltam, és rámosolyogtam.
-  Én is örülök.
-  Engem se hagyj ki…- panaszkodott Jake, és mikor ő ölelt, elfintorodott egy pillanatra. Szóval ő is észrevette az illatukat…
-  Lenne egy hatalmas bejelentésem…- kezdtem. Most, vagy soha…- Lenne pár személy, akit be szeretnék mutatni nektek.- mondtam.- Remélem, kedvesek lesztek velük, hiszen a családunk tagjai lesznek. Délután találkozunk velük az erdőben.- mondtam.- Most viszont megyek tusolni, és átöltözöm, mert koszos vagyok.
-  Hát igen, bűzlesz…- mondta Jake, de én tudtam, hogy mire érti. Szúrósan tekintettem rá, majd felmentem a szobámba.
Hamar elkészültem, és lementem a családomhoz. Boldogan beszélgettünk, amíg el nem jött az idő, hogy találkozzanak a többiekkel. Először úgy beszéltem meg, hogy Rachellel, és Felix-szel fognak találkozni, utána hatkor jönnek a Cullenek. A lelkükre kötöttem, hogy ne jöjjenek hamarabb. Carlisle, és Esme még úgy sincs itthon, csak fél hatra érnek ide.
Odaértünk hát a tisztásra, és Felix és Rachel már vártak. Renesmée boldogan intett Rachelnek, aki sután, de visszaintegetett. Közelebb mentünk, és bemutattam őket egymásnak. Hamar egy hullámhosszra kerültek, és Rachel bátrabban mert beszélgetni a lányokkal. Jake és Felix is jól kijöttek, de Jake-t zavarta, hogy Felix szeme vörös. Persze már látszott az arany karika a szélén a szemének, amit jó kezdetnek tekintett. Anthony is beszélgetett mindkettejükkel. Boldogan néztem, hogy milyen könnyen beilleszkednek a családunkba. Milyen elfogadóak egymással szemben. Még Felix sem tett megjegyzést Jake-re. És a gyerekekkel kapcsolatosan sem tett semmilyen megjegyzést. Majd megtudja hamarosan, hogy „mik” is ők valójában, hisz hat óra volt már, és hallottam a hat láb keltette dübörgést.
-  Várunk még valakiket?- kérdezte Anthony, miközben Jake-kel egyszerre toltak maguk mögé minket lányokat.

-  Igen, velünk vannak.- mondtam, és előre léptem. Ekkor léptek ki a Cullenek is a fák takarásából. Amint meglátták Anthony-t, és Renesmée-t, a földbe gyökerezett a lábuk, és nem jöttek közelebb. Anthony ugyanúgy dermedten bámult rájuk, és a tekintete megakadt Edwardon. Renesmée csak egy „Úr Isten!”-t nyögött, de utána ő is elnémult. Dermedten méregették egymást, és az idegességem kezdett felőrölni. Ha nem lép senki semmit, kénytelen leszek én tenni valamit…

Sziasztok!

Itt a friss, remélem tetszik! :) Sajnálom, hogy ennyit kellett rá várnotok, de tényleg nem volt időm megírni ezt a fejezetet. 
A következő részben már láthatjátok a reakciókat is! :) 
A fejezetet Klaunak küldöm sok szeretettel. 
Szerintetek hogyan fog reagálni Edward a gyerekekre? És a gyerekek a Cullen klánra? Vic-et hogy fogják fogadni? (Hiszen ők úgy tudják, hogy meghalt, és mikor legutoljára találkoztak, Vic meg akarta ölni Bellát.) 
Holnap igyekszem hozni a következő részt. 
Köszönöm, hogy ilyen türelmesen vártatok!

Puszi, 
Yvi (:

4 megjegyzés:

  1. Szia. Csak ismételni tudom Nessit Úr Isten. Ez a feji nagyon jó lett. Holnap jön a friss ugye? Szerintem Ed kiakad Bellára, hogy nem mondta meg a gyerekeket ilyen sokáig, de megfogja bocsájtani neki. Hogy Vicket hogy fogadják szerintem megakarják majd támadni különösen Edward, de majd Bella elintéz mindent ahogy szokta.A gyerekek véleményem szerint sokat tudnak a Cullen klánról hisz Bella biztos mesélt nekik róluk, és nagyon megakarják majd ismerni őket. Carlisle-ból előbújik majd az orvos és megakar tudni róluk majd mindent. Esme szerető nagyiként fog majd viselkedni. Alice meg ahogy szokott, túlpörög és elkezd majd ötlet áradatot zúdítani rájuk. Jasper mint mindig megpróbálja visszafogni a feleségét. Emmet kicsit örülni fog mert lesz kivel hülyülnie. Ed meg elkezdi marcangolni magát, hogy nem lehetett ott a gyerekei mellett, meg miért hagyta el Bellát. Tehát gondolom a szokásos jön egy kis csavarral a részedről. Várom a frisset. Puszi Ula D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ula!

      Örülök, hogy tetszett! :)
      Igen, nagyjából leírtad, hogy hogy fognak viselkedni... Nessie mindenképpen érdeklődni fog, viszont Anthony már más tészta. Edward reakcióját még nem lövöm le, de a többiekét eltaláltad. :))
      Vic-kel kapcsolatosan, hát az még a jövő zenéje, de remélem nagy meglepetést tudok vele kapcsolatosan hozni. ;)

      Puszi,
      Yvi (:

      Törlés
  2. Szia!
    Ez .... Nem szoktalak siettetni a kövi résszel, mert Neked is van életed, de most az egyszer kérlek, hogy nagyon-nagyon-nagyon siess!!!! Ezt vártam, a reakciókat, erre megint abba hagyod a lényegnél!!!! Kövit de gyorsan!!!!
    Nagyon jó lett. Egyetértek az előttem komizó elképzeléseivel, bár hogy Vic-hez mit fognak szolni? Tán Őt hozod össze Emmettel? Tőled még ez is kitelik. :)))
    Puszi: Klau

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Klau!

      Ma hozom a következő részt, ne aggódj :)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik! :) Hát, majd meglátjuk, még az sem kizárt... ;)

      Puszi,
      Yvi (:

      Törlés

Másik blogjaim